Sunday, March 29, 2009

Denis şi comoara piraţilor

De o vreme încoace Denis are o pasiune pentru piraţi şi mai ales pentru comorile lor. Îl vedeam prin grădină cu lopata şi cum se chinuia să sape dupa comori Happy.
Aşa i-a venit sorei mele Cristina, ideea genială ca de ziua lui să-i facem o comoară, hartă şi un cadou deosebit pentru împlinirea celor 7 anişori.
Aşa că am cumpărat cufărul(90lei), diamante din plastic de la BamBoo(30lei), monede din cicolată si am schimbat aproximativ 130 lei în monede de 5 bani(câteva kg bune).
Trebuie puţină imaginaţie, am ars "hărţile" pe margini, am sigilat fiecare hartă cu ceară...
Ce a ieşit, se poate vedea în filmul si pozele de mai jos.







7 comments:

Unknown said...

Dragilor m-ati dat gata.
Excelenta idee!
La multi ani Denis, sa fi sanatos sa ai mare grija de comoara ca e foarte valoroasa si o sa ai in curand nevoi de bani pentru gagici :P!

Adryan said...

te-am adaugat si eu :)


te mai astept cu niste comm-uri :D

BogdanRa said...

@tata si mama : Nu sunteti normali in cel mai frumos sens al cuvantului. Pustiul meu are doar 6 luni, dar ideea voastra este geniala...ca si blogul... PS: am ajuns aici de pe youtube de la filmul cu Loganul fara ABS...
@Denis
Comoara cea mai mare sunt parintii tai care te iubec atat d emult. Sa ai grija de aceasta comoara

Anonymous said...

Ati facut o chestie nemaipomenita! O idee extraordinara, o surpriza minunata pentru Denis!
Victor(Gusi)

Anonymous said...

frumoasa idee. merita incercata cand o sa am si eu copii. have a nice day

Unknown said...
This comment has been removed by a blog administrator.
radiowhisper.com said...
This comment has been removed by a blog administrator.