Saturday, June 13, 2020

Am plecat cu cortul... in dormitor


Desi spun deja cam toate detaliile pe filmare, scriu si aici niste detalii, mai ales ca majoritate nu citesc descrierea de la clipul urcat pe youtube.
Din vara lui 2019 am hotarat ca in 2020 vom pleca in scurte excursii cu cortul. Avem cortul, doar ca este cam mare pentru 2 persoane(2 dormitoare si camera de zi, se monteaza si greu. Avem si sacii de dormit, sunt tip mumie si putin cam incomod la dormit, nu prea ai loc in ei, asa ca am trecut pe saci de dormit dreptunghiulari si va asigur ca este incomparabil ca si confort in timpul somnului.
Stare de urgenta cu mult timp liber si stat doar in acasa, iti vin o gramada de idei. Am inceput sa caut review-uri si idei pentru campare. Ideal cortul 2 seconds, il montezi in maxim 2 minute cu tot cu fixarea cuielor in pamant. Strangerea lui presupune 2-3 minute. Oricum, incomparabil cu celalalt cort. Cautat si gasit pe olx cort la 250lei, sacii de dormit la 100lei 2 bucati.
Restul este nou si desi nu pare, nu fac reclama la Decathlon. Aceasta este lista cu celelalte produse achizitionate, toate sunt noi:
- lanterna
- patura
- oala
- aragaz
- butelie
- scaune
- masa
- folie de pus pe jos si peste care vine pus cortul
- rezervor dus camping
Daca intentionati sa cumparati, va recomand sa cautati in mai multe locuri. De exemplu, aragazul l-am gasit la 70lei, fata de 100lei la Decathlon. Noi l-am luat pentru ca ne-a placut albastru. Butelia cu gaz gasiti la 6 lei tubul, fata de 14 lei cat am dat noi. Ideea e sa nu va aruncati pe ceea ce va iasa prima data in fata, studiati inainte :)

Strategia noastra pentru campare este aceea de a avea tot confortul posibil pe care il putem crea. Desi avem 2(4 una peste alta) covoare de neopren, am pus si acea patura impermeabila, plus grosimea sacului de dormit, pentru mine nu sunt suficiente, dorm mult pe o parte si ma cam dor umerii, este totusi putin cam prea tare, asa ca urmatoarea achizitie o sa fie 2 asemenea saltele. Grosimea este de doar 4,5cm, nu pare mult, dar conteaza. Se umfla singura si cel mai tare, se pot prinde una de alta cu fermoar ca sa fie usor de aranjat in cort.
Avem o saltea dinaia mare si grosa care se umfla in jumatate de ora cu pompa, doar ca atunci cand te misti, se misca si celalalt care doarme langa tine si nu este fain sa te trezesti de cate ori se misca cineva.

Practic suntem pregatiti de campare si nu tine deloc vremea cu noi, ploua peste tot in zona de vest a tarii. Mai departe presupune un timp prea mare de deplasare intr-un timp scurt de un weekend.
Asa ca pentru macar o noapte ne-am propus sa testam cortul, il montam in dormitor si sa incercam sa ne simtitm ca intr-o excursie. Eu unul sigur m-am simtit asa, patul este la fel de tare ca ultima data :))
A fost o experienta inedita, putin iesita din comun pentru 2 presupusi adulti cu capul pe umeri :))

No comments: