Friday, July 04, 2014

Trezirea de dimineata

Denis m-a rugat seara ca a doua zi pe la ora 14:00 sa-l trezesc si sa-l arunc in piscina ca sa se trezeasca.
A doua zi la ora 10:25 l-am trezit, mi-am rupt spatele carandu-l in brate si țuști cu el in piscina.
Ce nu stiam eu, e faptul ca de dimineata a fost completat cu apa proaspata de la retea si nu a avut timp sa se incalzeasca, fiind rece ca gheata. Din aceasta cauza pare ca s-a lovit la spate, nu avea cum, sub piscina este polistiren gros.
Se pare ca i-a placut, mai vrea :)


A doua zi dimineata, ora 8:00, am intrat in camera, l-am luat in brate si-a aratat fainata ceva in genul acesta si radea, stia ce urmeaza si era fericit.
A intins mana dreapta ca sa se prinda de marginea piscinei, din pacate,a reusit doar sa se loveasca tare la mana si acum are o mica vanataie. A treia zi l-am intrebat daca vrea trezit in piscina si fara sa deschida deloc ochii, a dat din cap ca nu, nici nu ma mir :)

No comments: